Båtfix

Har varit och beställt ny kantlist till båten på Bygg&Interiör nu då den som sitter på har torkat och gått sönder, så en ny var i behov!
Får se när den kan tänkas dimpa ner hos mig, sen gäller det bara att hitta någon som kan ge en hjälpande dragkrok och kärra för att få hem båten till garaget också :) Måste nämligen använda mig utav en varmluftspistol när listen ska på så..

Sedan är det lite mer båtfix som är planerat, ska tillexempel fixa nya bottenplattor till den hade jag tänkt, samt sätta dit en till spöhållare. Sen är det bara att beställa ett ekolod så är både båten och jag redo för en ny säsong på sjön!

Kommentarer
Postat av: David "Gösen"

Önskar dig lycka till med att fixa med båten!!



Ny dagbok på min bloggsida



(09-03-02 tom 03-03) 2-dagars ismete med Palle,Link var med f-a dagen!



Nästa vecka blir det ismete 3dagar på raken!!

-Bäst passa på medans isen ligger kvar!!



"Skitfiske & kraftigt böjda vårvinterspön"



Mvh/David "Gösen"

2009-03-05 @ 15:40:47
URL: http://sportfiske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0